Освітні інформаційні системи (ОІС), які успішно адаптувались та перепідключились до нової версії АІКОМ, мають можливість отримувати актуальну інформацію безпосередньо з модернізованого комплексу.
Таке оновлення дозволяє освітнім установам значно спростити процеси подання звітності та вести облік користувачів в єдиному інтерфейсі, використовуючи перевірені дані з АІКОМ для ведення електронного діловодства в ОІС.
Просимо звернути увагу на примітки в таблиці щодо перепідключення ОІС до нової версії системи АІКОМ.
Більшість ОІС, зазначених на цій сторінці, вже успішно інтегровані з модернізованим АІКОМ. Ви можете перевірити відповідний статус у таблиці нижче.
Ознайомтесь з описом функціональності підключених освітніх інформаційних систем, щоб підібрати рішення, яке відповідатиме вимогам вашого закладу освіти
|
|||
Назва рішення |
|
||
Статус підключення до модернізованого АІКОМ |
|
||
Умови використання системи |
|
||
Технічна підтримка |
|
||
Доступні канали звернення до технічної підтримки |
|
||
Наявність інструкцій та навчання користувачів |
|
||
Доступні версії для використання ОІС |
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() ✅ Підключено
|
![]() В процесі
|
![]() Рішення повністю безкоштовне.
|
![]() Рішення безкоштовне та має додаткові платні функції.
|
![]() Рішення безкоштовне та має додаткові платні функції.
|
![]() Рішення повністю безкоштовне.
|
![]() Рішення безкоштовне та має додаткові платні функції.
|
![]() Рішення безкоштовне та має додаткові платні функції.
|
![]() Рішення безкоштовне протягом певного періоду.
|
![]() Рішення повністю безкоштовне.
|
![]() Рішення повністю безкоштовне.
|
![]() Рішення безкоштовне та має додаткові платні функції.
|
![]() Рішення безкоштовне протягом певного періоду.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Так. Працює 1 та 2 лінія підтримки.
|
![]() Телефон, Telegram, електронна пошта.
|
![]() Чат підтримки в системі, електронна пошта, телефон, месенджери, соцмережі
|
![]() Електронна пошта, телефонна лінія, портал клієнта та чат в системі.
|
![]() Електронна пошта, телефон, Telegram-бот, соціальні мережі, YouTube - канал
|
![]() Обговорення на порталі, багатоканальна телефонна лінія, електронна пошта.
|
![]() Електронна пошта, месенджери
|
![]() Електронна пошта, телефонна лінія, месенджери (viber, telegram, messenger)
|
![]() Електронна пошта, чат підтримки.
|
![]() Електронна пошта, телефон.
|
![]() Телефон, email, внутрішня система тікетів
|
![]() Внутрішні повідомлення в системі, електронна пошта, телефонна лінія, месенджери.
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів), відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів), відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів) та відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів), відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів) та відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів)., Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів) та відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів). Є відеоінструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів). Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів) та відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Є текстові інструкції (посібники користувачів) та відео-інструкції. Системно та за необхідності проводяться онлайн/офлайн навчання користувачів (консультування користувачів з методології, особливостей роботи програмного рішення).
|
![]() Портальне веб-рішення. Мобільний застосунок іOS та Android.
|
![]() Десктопне рішення, портальне веб-рішення. Мобільний застосунок іOS та Android.
|
![]() Портальне веб-рішення. Мобільний застосунок іOS та Android
|
![]() Портальне веб-рішення. Мобільний застосунок іOS та Android.
|
![]() Портальне веб-рішення.
|
![]() Портальне веб-рішення, мобільний застосунок Android.
|
![]() Десктопне рішення. Мобільні застосунки іOS та Android.
|
![]() Портальне веб-рішення. Мобільний застосунок іOS та Android
|
![]() Портальне веб-рішення.
|
![]() Портальне веб-рішення. Мобільний застосунок іOS та Android
|
![]() Портальне веб-рішення. Мобільний застосунок іOS та Android.
|
Передбачено окремий функціонал та ролі для наступних користувачів |
|
||
Методи аутентифікації користувачів в системі |
|
||
Управління класами |
|
||
Позашкільна активність (факультативи, гуртки тощо) |
|
![]() Здобувачі освіти, батьки/представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, адміністратор школи. Всі педагогічні та інші працівники освітнього закладу.
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, адміністратор школи, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень громад), представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень регіону).
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, медичний працівник, адміністратор школи, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень громад), представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень регіону).
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, адміністратор школи, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень громад), представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень регіону).
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, адміністратор школи.
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, психолог (соціальний педагог), адміністратор школи, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень громад).
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, адміністратор школи, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень регіону).
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, адміністратор школи.
|
![]() Батьки / представники здобувачів освіти, керівництво закладу освіти, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень громад).
|
![]() Здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, медичний працівник, адміністратор школи, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень громад), представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень регіону).
|
![]() здобувачі освіти, батьки / представники здобувачів освіти, педагогічні працівники, керівництво закладу освіти, психолог (соціальний педагог), медичний працівник, адміністратор школи, представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень громад), представники управлінь освітою місцевого рівня (рівень регіону).
|
![]() КЕП, Дія.Підпис, BankID, id.gov.ua.
|
![]() Логін/пароль, вхід через Microsoft
|
![]() Логін і пароль, КЕП та BankID на етапі впровадження
|
![]() Логін та пароль.
|
![]() КЕП
|
![]() За особистим логіном та паролем.
|
![]() Реєстрація з подальшим підтвердженням електронної пошти.
|
![]() Вхід за допомогою логіну та пароля користувача.
|
![]() КЕП, Дія.Підпис, BankID.
|
![]() Логін та пароль, авторизація через підтверджений номер телефону або мобільний додаток
|
![]() Логін та пароль користувача.
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо)
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Ні.
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Створення підгруп для класу, спілкування в класі (куточок класу, чат класу, новини класу тощо).
|
![]() Функціонал знаходиться в розробці.
|
![]() Так.
|
![]() Ні.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Ні.
|
![]() Ні.
|
![]() Так.
|
![]() Заплановано розробку функціоналу.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
Функціонал уроків та подачі матеріалів |
|
||
Функціонал тестувань |
|
||
Функціонал завдань |
|
||
Функціонал онлайн-уроків |
|
||
Планування онлайн-уроків |
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо), покликань.
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Ні.
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо), покликань.
|
![]() Так. Функціонал передбачає прикріплення файлів, текстовий редактор уроків та додавання медіа (відео, аудіо).
|
![]() Функціонал знаходиться в розробці.
|
![]() Так. Доступно більше 2х типів запитань, функція автоматичної перевірки та засоби забезпечення академічної доброчесності.
|
![]() Так. Доступно більше 2х типів запитань, функція автоматичної перевірки та засоби забезпечення академічної доброчесності.
|
![]() Ні.
|
![]() Так. Доступно більше 2х типів запитань, функція автоматичної перевірки та засоби забезпечення академічної доброчесності.
|
![]() Ні.
|
![]() Так. Доступно більше 2х типів запитань, функція автоматичної перевірки та засоби забезпечення академічної доброчесності.
|
![]() Так. Доступно більше 2х типів запитань та функція автоматичної перевірки.
|
![]() Ні.
|
![]() Так. Доступно більше 2х типів запитань, функція автоматичної перевірки та засоби забезпечення академічної доброчесності.
|
![]() Так. Доступно більше 2х типів запитань та засоби забезпечення академічної доброчесності.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, фото, покликань та обмеження термінів виконання.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем та повернення завдання на доопрацювання, обмеження термінів виконання.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем та обмеження термінів виконання.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем та повернення завдання на доопрацювання.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем та повернення завдання на доопрацювання, обмеження термінів виконання.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем та обмеження термінів виконання.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем та повернення завдання на доопрацювання, обмеження термінів виконання.
|
![]() Ні.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів.
|
![]() Так. Передбачено надсилання завдання учнями у вигляді файлів, коментування завдання вчителем та повернення завдання на доопрацювання, обмеження термінів виконання.
|
![]() Так. Передбачена можливість додавати покликання на зовнішні сервіси.
|
![]() Так. Передбачена можливість використання Zoom або сервісів, що підтримують генерацію зовнішнього посилання (Google-meet, Microsoft Teams тощо)
|
![]() Так. Передбачена можливість використання сторонніх сервісів (Zoom, на етапі впровадження Google-meet та Microsoft Teams).
|
![]() Так. Передбачена можливість використання сторонніх сервісів
|
![]() Так. Передбачена можливість використання сторонніх сервісів (будь який сервіс, що підтримує генерацію зовнішнього посилання).
|
![]() Так. Передбачена можливість використання сторонніх сервісів (Google-meet, Zoom).
|
![]() Так. Передбачена можливість використання вбудованого та сторонніх сервісів (Jitsi).
|
![]() Так. Передбачена можливість використання вбудованого та сторонніх сервісів (Zoom).
|
![]() Ні.
|
![]() Забезпечено інтеграцію зі сторонніми сервісами (Google-meet, Zoom, Skype, Microsoft Teams - доступне приєднання будь-якого стороннього посилання на інший сервіс до сторінки журналу).
|
![]() Так. Передбачена можливість використання вбудованого та сторонніх сервісів (Повна інтеграція з Microsoft Teams, але система дозволяє використовувати будь-який інший сервіс також).
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом.
|
![]() Забезпечено функціонал проведення позаурочних зустрічей (наради, батьківські збори тощо).
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом.
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом, доступне проведення позаурочних зустрічей (наради, батьківські збори тощо)
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом.
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом.
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом, доступне проведення позаурочних зустрічей (наради, батьківські збори тощо).
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом.
|
![]() Ні.
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом.
|
![]() Забезпечено зв'язок із розкладом, доступне проведення позаурочних зустрічей (наради, батьківські збори тощо).
|
Функціонал формування навчального розкладу |
|
||
Електронний класний журнал для I - IV класів |
|
||
Класний журнал для V - XI (XII) класів |
|
||
Підпис документів або інших сутностей КЕП |
|
||
Доступне ведення та підпису в електронній формі наступної документації |
|
||
Зберігання е-документації протягом періоду, що затверджений для відповідних типів документів |
|
||
Навчальна статистика закладу |
|
![]() Так. Є функція конструктору розкладу та введення розкладу вручну.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Ні.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Також передбачено передзаповнення свідоцтв.
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо)
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо)
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо)
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо)
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Ні.
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено індекси НУШ, встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо)
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Також передбачено передзаповнення табелів та свідоцтв.
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо)
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Ні.
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Так. Передбачено встановлення та редагування оцінок, відвідуваності. Автоматичне перенесення оцінки за перевірене домашнє завдання та тест. Документ може бути сформовано згідно затвердженого шаблону його паперової версії в друкованому форматі (*.PDF тощо).
|
![]() Функціонал знаходиться в розробці.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так. Підпис відбувається за межами ОІС.
|
![]() Ні.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Ні.
|
![]() Так.
|
![]() Функціонал знаходиться в розробці.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, журнал обліку пропущених і замінених уроків, розклад навчальних занять, свідоцтва досягнень здобувачів освіти, Табель, Свідоцтво досягнення, Додаток до свідоцтва про завершення базової і повної середньої освіти.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, журнал обліку пропущених і замінених уроків, журнали здобувачів освіти, які здобувають загальну середню освіту за індивідуальною формою, особові справи здобувачів освіти, особова справа педагогічного працівника, свідоцтва досягнень здобувачів освіти.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, журнал обліку пропущених і замінених уроків, журнали здобувачів освіти, які здобувають загальну середню освіту за індивідуальною формою, журнал факультативних та гурткових занять, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, особові справи здобувачів освіти, алфавітна книга здобувачів освіти, особова справа педагогічного працівника, журнал реєстрації наказів руху здобувачів освіти, накази керівника з кадрових питань особового складу тимчасового зберігання (про відрядження, стягнення, надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв'язку з навчанням);, річний план роботи закладу освіти, розклад навчальних занять, свідоцтва досягнень здобувачів освіти, відомча адміністративна звітність (83-РВК, ЗНЗ-1, 1-ЗСО);, документація шкільного психолога.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, розклад навчальних занять, свідоцтва досягнень здобувачів освіти.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів.
|
![]() класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, журнал обліку пропущених і замінених уроків, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, розклад навчальних занять, свідоцтва досягнень здобувачів освіти, відомча адміністративна звітність (83-РВК, ЗНЗ-1, 1-ЗСО);, Соціальні групи, індивідуальні форми освіти, листок здоровʼя.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, журнал обліку пропущених і замінених уроків, свідоцтва досягнень здобувачів освіти.
|
![]() Заяви на зарахування, відрахування та переведення учнів.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, журнал обліку пропущених і замінених уроків, журнали здобувачів освіти, які здобувають загальну середню освіту за індивідуальною формою, журнал факультативних та гурткових занять, річний план роботи закладу освіти, розклад навчальних занять, свідоцтва досягнень здобувачів освіти.
|
![]() Класний журнал для I - IV класів, класний журнал для V - XI (XII) класів, журнал обліку пропущених і замінених уроків, журнали здобувачів освіти, які здобувають загальну середню освіту за індивідуальною формою, журнал факультативних та гурткових занять, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, свідоцтва досягнень здобувачів освіти, відомча адміністративна звітність (83-РВК, ЗНЗ-1, 1-ЗСО);, документація шкільного психолога.
|
![]() Функціонал знаходиться в розробці.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Забезпечено автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Забезпечено формування звітів про статистику заяв на отримання послуг, наповненості ЗСО, паралелей, класів тощо. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
![]() Автоматичний підрахунок середнього балу учня, групи, класу чи декількох класів. Формування звітів щодо динаміки успішності та відвідуваності окремого учня, групи, класу чи декількох класів. Формування статистичних вибірок за заданими критеріями.
|
Обмін повідомленнями |
|
||
Сповіщення |
|
||
Сайт школи (новини школи, галерея та висвітлення інформації згідно із ст. 30) |
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів.
|
![]() Ні.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів.
|
![]() Обмін приватними повідомленнями, створення групових чатів. Доступні інтеграції із месенджерами.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо. Формування оголошень на рівні школи.
|
![]() Автоматичне інформування учнів та вчителів про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Автоматичне інформування учнів та вчителів про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Так, сповіщення користувачів про статус опрацювання заяв та отримання послуг.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Автоматичне інформування вчителів, учнів та батьків (опікунів або осіб, що їх замінюють) про події: оцінки, повідомлення від персоналу школи, здача завдання, початок онлайн-уроку тощо.
|
![]() Ні.
|
![]() Ні.
|
![]() Ні.
|
![]() Так.
|
![]() Ні.
|
![]() Ні.
|
![]() Ні.
|
![]() Ні.
|
![]() Ні.
|
![]() Так.
|
![]() Ні.
|
Атестат КСЗІ |
|
||
Можливість збереження чи відновлення інформації у випадку аварійних ситуацій |
|
||
Оновлення |
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні протягом певного періоду. Передбачена реінсталяція із залученням користувачів, технічної підтримки, можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість автоматичного централізованого оновлення програмного рішення (без прямого залучення користувачів), збереження налаштувань при оновленні сервісів, можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
![]() Так. Оновлення безкоштовні. Передбачено можливість установки оновлень без зупинки роботи сервісів.
|
Додаткові переваги |
|
![]() Мрія — комплексна освітня екосистема (вебверсія та застосунок), яка може інтегруватися з іншими ОІС. Мрія має бібліотеку контенту для особистого та професійного розвитку для кожного учасника освітнього процесу: вчителів, учнів, батьків. Батькам, учням та вчителям доступна детальна аналітика та динаміка досягнень кожного учня.
|
![]() Система підтримує можливість часткової роботи в режимі офлайн. Система має додаткові можливості для класного керівника щодо обліку активності учнів класу та інструмент поставлення і досягнення цілей учнями класу. Система має можливості збору і аналізу зворотнього зв'язку учнів щодо викладання уроків вчителями. Система має можливості обліку запитів батьків до закладу, класних керівників і вчителів.
|
![]() |
![]() До ОІС "Нові знання" підключено більше 8000 шкіл. Платформа постійно розвивається та модернізується згідно нормативної документації МОН, додаються нові модулі, які відповідають потребам та побажанням користувачів. Система має широкий спектр можливостей як для адміністрації навчального закладу і вчителів, так і для учнів і їх батьків/опікунів. Електронний документообіг вже включає 18 документів шкільного діловодства.
|
![]() Всеосвіта - це платформа, що об'єднує безліч освітніх сервісів та інструментів, велика спільнота, де щодня відбувається обмін досвідом та національний бренд, продуктами якого користуються понад 70% освітян. Ми є у кожній школі!
|
![]() Генератором ідей для розвитку ОІС "SMART школа" є її користувачі - усі учасники освітнього процесу. Тому, нам відомі всі виклики для якісної організації освітнього процесу сьогодення!
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Моя Школа - це мережа комунікації всіх суб’єктів освітнього процесу, яка поєднує в собі електронний журнал та щоденник, електронний документообіг, стаціонарну та дистанційну освіту, а також додаткові сервіси (електронна бібліотека, квиток учня, системи безпеки тощо), доступ до якої користувачі мають 24/7.
|
Освітні інформаційні системи, які представлені на ринку сервісів та рішень для менеджменту освітнього процесу, можуть безкоштовно підключитись до центральної бази даних АІКОМ. Це надасть можливість пропонувати закладам освіти не дублювати роботу на паперових носіях та забезпечити зберігання даних закладу освіти. Ознайомтесь з перевагами підключення до АІКОМ.