Модулі АІКОМ

Для формування єдиного робочого середовища для освітян з можливістю доступу до різних сервісів, у модернізованій версії АІКОМ, яка створюється на основі платформи реєстрів Міністерства цифрової трансформації України, усі дії побудовані через запуск процесів. Процеси проектувались на підставі аналізу діловодства закладів освіти та можливості його спрощення та оптимізації для кінцевого користувача. Всі користувачі АІКОМ матимуть доступ до функціональності відповідно до прав своєї ролі та задач, які йому поставлені.

Дізнатись більше

Електронна взаємодія з реєстрами

Забезпечення формування центральної бази даних з питань освіти дає можливість налагодити електронну взаємодію з іншими державними реєстрами та проєктувати необхідні сервіси для учасників освітнього процесу та управлінцям освітою, в тому числі на Єдиному порталі державних послуг та додатку ДІЯ. Протягом 2023 року будуть завершені та впроваджені модуль обліку закладів освіти та модуль обліку здобувачів освіти для закладів загальної середньої освіти. Інші модулі мають визначений порядок розробки та оновлюватимуться відповідно до пріоритетів у 2024 році.

Готовність модулів АІКОМ

Функції модулів

01 Створення, пошук, редагування, збереження та відображення картки закладу освіти 
02 Збагачення картки інформацією про заклад з інших джерел 
03 Створення, редагування, збереження та відображення інформації про мережу та контингент
04 Кабінети адміністраторів закладу
05 Обмін інформацією з зовнішніми системами для ведення діловодства 
06 Створення, пошук, редагування, збереження інформації про навчальний рік та його параметри
07 Підключення зовнішніх сервісів для проведення онлайн прийому до закладів освіти та відстеження статусу заявок (повноваження засновників закладів)
08 Формування та робота з заявками на зарахування, відрахування, переведення учнів
01 Створення,пошук, редагування, збереження профайлу  учня 
02 Формування освітнього профайлу учня (цифрова особова справа) 
03 Переведення, зарахування, відрахування учнів у класах та групах закладів освіти 
04 Підписання КЕП всіх змін в даних які були зроблені в рамках процесів 
05 Обмін інформацією з зовнішніми системами для ведення діловодства 
01 Створення,пошук, редагування, збереження профайлу співробітника закладу освіти
02 Створення логіки взаємодії в рамках освітнього процесу (класні керівники, вчителі-предметники, факультативи та гурткова робота)
03 Можливість проведення опитувань та збору інформації по заявкам
01 Генерація форм звітності на підставі даних зазначений в профайлах учнів, профайлах закладу та профайлах співробітників. (Звіт ЗНЗ-1, 83-РВК, 1-ЗСО, 77-РВК та інші)
02 Підписання звітності КЕП
03 Формування вибірок з внесених даних в реєстрі
04 Формування звітів про внесені дані в реєстр
05 Експорт вибірок даних та звітів з системи
01 Кабінет для уповноважених за ведення обліку (Служби у справах дітей)
02 Створення профайлу дитини на підставі даних з ДРАЦС
03 Моніторинг статусу профайлу дитини неохопленої навчанням
04 Опрацювання запитів закладів освіти по карткам учнів що не відвідують заклад освіти
05 Генерування списків потенційних першокласників по території обслуговування для розрахунку мережі і навантаження на заклади освіти які мають початкову школу
01 Відображення інформації про стан фінансування закладів освіти
02 Онлайн розрахунок освітньої субвенції
01 Формульний розрахунок індикаторів розвитку освіти
02 Відображення результатів обрахунків на зовнішньому інтерактивному сервісі
01 Забезпечення створення єдиної екосистеми для учасників освітнього процесу
02 Підключення освітніх інформаційних систем для обміну даними з АІКОМ
03 Переведення шкільного діловодства в електронний вигляд

Як підключитись до АІКОМ?

Ознайомтесь з детальною інформацією про умови та правила підключення освітніх інформаційних систем до АІКОМ